بن بست زندگی یعنی؟

 

یه وقتایی که دلت گرفته بغض داری آروم نیستی !

دلت براش تنگ شده . . . حوصله هیچکسو نداری !
 
یاد لحظه ای بیفت که اون همه بی قراری هاتو دید
 

اما . . . چشاشو بست و رفت

خیلی سخت است عاشق کسی باشیکه روحش هم خبر نداشته باشد   

 

 اما خیلی شیرین  وعاشقانه است  که نگاهش کنی

 

 
     و  
 
در دلت آهسته بگویی دو ستت دارم

 

 

اگر میتونستی از هر کسی یه صفت برای خودت برداری از من چی بر میداشتی؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

maral
ساعت18:43---13 مهر 1393
تنهایی تو برمیداشتم.......لیاقت می خواد

حسین
ساعت21:10---7 مهر 1393
نمیدونم چرا هر وقت به این عکس نگاه میکنم بغض میخاد خفه ام کنه

به سلامتی خودم با این که باهام بازی شد بازم حس میکنم فقط همونه که میشه بهش فکر کرد
پاسخ: منم همین :(


ehsanpishro
ساعت12:58---7 مهر 1393
تمام دنیا هم که بروند
تمام دنیا هم که نباشند
تمام دنیا هم که مرا نخواهند
تمام دنیا هم که آوار شود بر سرم
تمام دنیا هم که دل خراب مرا خرابتر کنند
تو هستی …
آغوش تو باشد ، بوسه‌‌های تو باشد ؛ همین برای یک عمر زندگی‌ کافیست !


me
ساعت19:04---5 مهر 1393
ببين برام مهم نيس كه اين نظر رو تاييد ميكني يا نه،فقط يه چيز ميگم و مطمئنم كه ميگم،من چهار ساله روانشناسي كار ميكنم و از قاتل تا عاشق روانشناسي و روانكاوي كردم،دكترام تو اين زمينس پس خوب گوش كن دخترم


شما قطعا دختري و قطعا عاشق يه پسر شدي و اون الان دانسته يا ندانسته رفته سراغ يك دختر ديگه يا به شما كم محلي ميكنه و قطعا يا از شما بزرگتر بوده حد اقل 4 سال و اصلا به ازدواج با شما فكر نميكرده يا اين كه از قبل دلش جايي گير بوده

الان هم اون شخص تو دايره ارتباطات شماست يه كسي مثل پسر عمو،پسر دايي يا يك همچين چيزي

سنت هم حدود كنكور بايد باشه و احتمال ميدم وضعيت ماديتون هم در حد نرمال باشه،مثلا ماهي 4 ميليون تومن

همه ي اينها رو گفتم كه بدوني بيهوده حرف نميزنم،متناسب با شغلم زندگي آدم هاي تو اين مملكت برام مهمه و حيف ميدونم عمرت تلف بشه

اما نكته اي كه ميخواهم گوشزد كنم اين است:
اون پسر رو فراموش كن،اون به هر دليلي كه هست و قطعا دليلي نيست كه به سادگي برطرف بشه شما رو نخواهد خواست و اين علاقه نامعقول شما فقط انر‍ژي شما رو ميگيره و شما رو از موفقيت و يه ازدواج خوب باز ميداره،ضمنا قطعا رگه هاي مذهبي هم تو خونوادتون هست و اين رو از التماس دعاي اخر پروفايلت ميگم

مختصر و مفيد:
-اون پسر رو فراموش كن
-با پسري ازدواج كن كه از لحاظ مذهبي،فكري،فرهنگي با شما همخوني داشته باشه
-به نظر دختر باهوشي مياي پس خوب درس بخون
-زياد وقتت رو تو نت تلف نكن
-اگر كسي رو عاقلانه دوست داري اروم اروم عاشقانه دوست بدار البته نه قبل از ازدواج
-دخترم با همه چيز همسر آيندت بساز
-ميدونم كه با پسراي زيادي حرف ميزني،اين كار براي زندگي و ازدواجت از سم بدتره،ژرهيز كن


ترجيح ميدم نظر تاييد نشه..


موفق و ژيروز و سربلند باشي دخترم.
پاسخ: همش اشتباه نیست ولی چنداش اشتباس .من عاشق هیچ پسری نیستم تو دوران راهنمایی همه دخترا شیطونن و این دلیل عاشق بودن نیست.رسما من غرورمو برای پسر زیر پام نمیزارم تا بخواد بهم محلی بزاره یا نه و کلا من دوران راهنمایی رو از زندگیم انداختم بیرون چه برسه الان بخوام فراموش کنم بله سال دیگه ایشالله کنکور میدم وضع مادیمونم اره در حد نرماله 6میلیون تومنی هست .وخونوادمم به اندازه خودش مذهبیه من تمام دنیام وبمه و تو نت وقت تلف نمیکنم و اینکه امسال کنکور داریم هرادم.... باشه میخونه چه برسه من که معدلم بالای18و ایشالله اگه ازدواج کردم تمام زندگیمو به پاش میریزم چشم باهمسرم ایندمو میسازم و من درواقع با هیچ پسری حرف نمیزنم جزفامیل خودم نظرو تایید کردم تا ببینن چندتاش اشتباس و چندتاش درست اگه مشاورید لطف کنید ادرسی از خودتون بزارید منظورم شماره نیست به هرحال طوری که بشه بهتون دست رسی داشت اگه ادرس میزاشتید شکم کمتر میشد منتظر نظرات بعدیتون هستم


سس
ساعت21:33---4 مهر 1393
سلام سایت خیلی قشنگی داری من توی لوکس وبلاگ قسمت چتش با شما اشنا شدم

پاسخ: سلام ممنونم .چه جالب خوب معرفی کنید بشناسیمتون :)


محدثه
ساعت11:53---4 مهر 1393
سلام عزیزم وبت خیلی خوشمل بود.به منم سربزن اگه با تبادل لینک موافق بگو.منتظرم
پاسخ: سلام ممنونم .چشم لینکید :-)


فاطمه
ساعت0:01---4 مهر 1393
واقعا قشنگ بود
پاسخ: ممنونم بازم بیااااااااااا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:, | 13:27 | نویسنده : تنهـــــــا |